mandag den 28. februar 2011

Back to school

Beklager at min blog har stået standby her i de sidste par dage, det skyldes min forbandende ene computer som laver det såkaldte ”Dødsklik” og viser en sort skærm med sætning jeg ikke forstår, idet jeg tænder den. Det er bare dødens pølse for mig, da jeg havde en hel mappe fyldt med en masse gode billeder til bloggen. Jeg er ikke typen der har orden i min mapper på computeren, men i det her tilfælde med min blog, har jeg nøje sorteret billederne i kategorier og til mulige blogindlæg.

Selvom at den anden computer er til reparation, forhindrer det mig ikke i at lave indlæg. Så må jeg bare i gang med at tage en masse andre billeder, og håbe på, at jeg kan få min computer tilbage med mine mapper i god behold. Den eneste ulempe der er ved at sidde og blogge med den her computer er, at den er meget lille, kun 10”. Den anden er med stor skærm med godt overblik.

Nu er ferien desværre allerede overstået, og jeg skal til og i gang med at tænkte på afleveringer, lektier og til at stå tidligt op. I anledning af første skoledag efter vinterferien er her et par billeder af et skole outfit, som jeg godt kan kan lide.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar