mandag den 21. februar 2011

Den første fridag i ferien


Startede min dag ud med at få ryddet op efter den tornado(/veninder og mig selv som er rodehoveder), der havde været forbi min seng.


Her er billeder før og efter





Glæder mig allerede til jeg skal putte under det nyvaskede sengetøj. 


Udover det, har jeg været inde i byen og shoppe lidt og det har været en rigtig heldig dag. Mødte tilfældigt min gamle chef derinde, og BOM så fik jeg lige mit gamle job tilbage som sandwich maker. Til dem som ikke ved hvor svært det er at få et job: Det er pisse svært så er pisse glad! Det er hvad jeg kalder en mandags optur, glæder mig til at starte på onsdag. 



Dagens lille tip: Jeg er bruger af hjemmesiden viasatondemand.dk. Det er en side, hvor man kan se tv 3, lige når man vil. Jeg er selv rigtig glad for det, det koster fra 29,- til 250,-. Jeg har abonnement på underholdningspakken som jeg giver 69,- om måneden og det er jeg 100 procent tilfreds med, det er også fordi, at jeg i øjeblikket ikke kan se tv 3 på fjernsynene herhjemme.


Det er virkelig til god nytte for dem som ikke kan, eller bare elsker at se tv 3.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar