lørdag den 19. februar 2011

Mit første blog indlæg

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave en blog, glæder mig til at den kommer ordenligt igang.


I dag er min vinterferie lige begyndt og den starter rigtig godt ud! Jeg har i dag haft en masse energi til at rydde op i nogle af mine ting, har fået sorteret grundigt nogle af mine skabe og det har givet mig vildt meget overskud! tjek det lige ud engang ;)





Et godt tip du kan gøre, hvis du har et skab, hvor der hænger tøj som i dette, og man har brug for lidt ekstra plads til sit tøj, kan man sætte to kasser i bunden. -Det er både pænt og praktisk.



Selvom jeg har ryddet det her skab op, kan jeg desværre næsten ikke plads til alt det vasketøj jeg har liggende :S

men så fandt jeg på en idé: jeg har sat noget af mit tøj på højkant, så blev der lige lidt mere plads, og det er meget nemmere at tage ud :D


      Nu mangler jeg "bare" disse to rimelig bombede skabe, kunne ikke tage mig sammen til dem idag, puha. 


det her skab, ligger en hel masse tøj jeg ikke bruger, nogen af mine mors gamle sko og jeg ved ikke hvad.. Den kunne jeg ikke lige klare i dag.

Jeg vil ligge billeder ind af resultatet, når jeg en dag får ordnet de sidste to skabe. 


See you.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar